donderdag 23 juni 2016

Dagje woonwinkelen

Van de week had ik een dag vrij. De school waar ik werk heeft een weekje vakantie. Maar de school van onze kinderen niet. Ik besloot daarom ook de oppas voor de kinderen gewoon door te laten lopen, zodat ik die dag zelf echt even 'vakantie' kon nemen. Ik heb er een leuke dag van gemaakt. En ben een rondje gaan doen langs een aantal woonwinkels waar ik al langer graag eens wilde gaan kijken. Ik heb er erg van genoten! Stuk voor stuk prachtige winkels, met inspirerende interieurs! Met m'n telefoon heb ik wat foto's gemaakt om ook jullie mee te kunnen laten genieten!

Allereerst ging ik naar Seizoen en Stijl in Ochten





Daarna reed ik door De Potstal in Valburg







Ook nam ik nog een kijkje bij Teak en Terras in Elst









En tenslotte ging ik nog naar MT Sfeeridee in Huissen




En natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis...





7 opmerkingen:

  1. Erg leuk zo'n dagje, je hebt veel winkels bezocht! Heel leuk geslaagd!
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk zo'n dagje, je hebt veel winkels bezocht! Heel leuk geslaagd!
    Groet, leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuke route samengesteld...een heerlijk dagje uit en mooie aanwinsten gescoord.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die foto's! Ga ik strakjes even op mijn gemak bekijken. Dat is echt genieten he zo'n rondje woonshoppen. Mooie aankopen!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt je goed vermaakt! Leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zo'n dagje woonwinkelen. Het zijn dan ook stuk voor stuk prachtige winkels waar he veel inspiratie opdoet. En wat natuurlijk helemaal leuk is om NIET met lege handen terug te komen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen