woensdag 19 augustus 2015

Nieuw handdoekenrekje

Al een tijdje wilde ik graag in de keuken een ander rekje om de handdoeken op te hangen. Ik vond het altijd een rommelig hoekje waar je vanuit de kamer precies op kijkt. Dat wilde ik graag veranderen. 
Dus keek ik de laatste tijd bij kringlopen en rommelmarkten steeds goed rond of ik iets bruikbaars zag. Onlangs was het raak en vond ik een leuk rekje bij de kringloop in Almkerk.


Het moest nog wel een ander verfje krijgen, want roze is niet echt mijn ding. Eerst met afbijt helemaal kaal gemaakt en toen een laagje muurverf erop. Daarna hier en daar weer een beetje doorgeschuurd voor een sleets effect. De finishing touch was voor Cor: hij maakte de haakjes eronder en hing het plankje op zijn nieuwe plekje.




De prullenbak kreeg ook een nieuw kleurtje, waardoor alles in dit hoekje beter matcht.



Hier nog een foto van hoe het eerst was.


Het bord wat eerst op de plek van het rekje hing is verhuisd naar de muur naast de gangdeur. Daar past het perfect. 


1 opmerking: