zaterdag 31 mei 2014

Klusjes in en om huis

Onlangs nam ik maar weer eens de schilderskwast ter hand.
In de badkamer hadden wij het bekende IKEA-krukje staan als opstapje voor de kinderen. Deze was nog steeds onbehandeld en dat stond me niet echt aan. En dus kreeg ie een laagje verf. En gelijk het kastje in de badkamer maar 'meegenomen' toen ik toch bezig was...



Cor maakte deze week een mooi tuinbankje.
Het ijzeren onderstel vond ik jaren geleden bij een brocante-achtig winkeltje. Voor een paar euro. Tijden stond het achter in de schuur. Maar vorig jaar toch maar eens behandeld met Hammerite en zwart geverfd. En nu heeft Cor er deze week mooie eiken latten opgemaakt. En staat het bankje te pronken onder ons keukenraam!


En een 'nieuw opknappertje' staat alweer klaar.
Vorige week vrijdag was er kleedjesmarkt op de school van de jongens. De opbrengst was voor een goed doel. Dat vond ik dus wel een mooie gelegenheid om wat overbodige spullen kwijt te raken. Maar ja, zoals dat gaat... kwam ik uiteraard met ongeveer evenveel zooi thuis als dat ik wegging. Dus per saldo niet zo veel opgeschoten! Maar wel weer leuke dingen gevonden, zoals dit schattige schommelstoeltje!
Ik denk dat ik hem wit ga verven...


2 opmerkingen:

  1. Leuk! ziet er echt gezellig uit! liefs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker aan het verven geweest!! Leuk, het krukje staat bij mij ook nog te wachten op een verfje ;)
    Je bankje is prachtig geworden, zou bijna jaloers worden op je handige man, haha!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen