zaterdag 23 november 2013

De tuin in...

Tja, het is geen weer om in de tuin te zitten.
Maar er is nog best het één en ander te doen in de tuin.
De afgelopen tijd heeft mijn man de achtertuin opnieuw aangelegd.
Het is nog niet klaar, maar de basis is er.
Jochem en Gerben vinden het heerlijk om papa te helpen.



Ook in de voortuin was werk aan de winkel.
Afgelopen zomer zagen wij dat er toch wat 'gaten' in de border zaten. En dus wilden we de beplanting wat aanpassen.
Eerst heb ik een paar bestaande planten verplaatst en vervolgens wat nieuwe planten erbij gezet.


Ook heb ik er een hele berg voorjaarsbollen in gestopt.
Dat was al jaren een wens. Maar dan wel ééntje waar ik in het voorjaar aan dacht, om het in de herfst allang weer vergeten te zijn!
Maar dit keer dus niet!



Ik heb nu al zin in het voorjaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten